Na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Zenici održan je BreakOut izazov u organizaciji Udruženja matematičara Zeničko-dobojskog kantona. Ovo je jedinstvena edukativna radionica u formi “zaključane sobe” koja je okupila učenike II i III razreda zeničkih srednjih škola. Projekat “matematičke radionice podržala je Lokalna fondacija Zenica na Trećem konkursu za podršku lokalnim idejama i inicijativama u novčanom iznosu od 2.370,00 KM.

Na radionici su učestvovali učenici Prve gimnazije i Mješovite srednje industrijske škole Zenica, zajedno sa svojim profesoricama Ninom Krehić Kostić i Sejdom Hadžić Frljak.

Tokom dva školska časa, srednjoškolci su testirali svoje vještine kroz logičke zadatke, timski rad i rješavanje zagonetki. Koncept BreakOut izazova inspirisan je popularnim “escape room” igrama, ali u edukativnom obliku – učesnici otključavaju znanje kroz saradnju, kreativno razmišljanje i snalažljivost.

“Cilj nam je bio da učenici kroz zabavu osjete da je znanje nešto što otvara vrata, a ne zatvara ih. Ovakvi izazovi razvijaju kritičko mišljenje, komunikaciju i povjerenje među mladima,” istakli su organizatori.

“Bilo je jako zabavno jer smo morali razmišljati drugačije i pomagati jedni drugima. Osjećali smo se kao da smo u pravoj avanturi,” kazala je jedna od učenica Prve gimnazije.

Jedna od profesorica naglasila je značaj ovakvih radionica za mlade: “Učenici su kroz igru i zabavu pokazali ozbiljne vještine timskog rada i logičkog zaključivanja. Ovakav pristup u nastavi je dragocjen jer motiviše i povezuje.”

Učenici su posebno naglasili da im je ovakav način rada bio zanimljiv i drugačiji od svakodnevne nastave, jer su se istovremeno i zabavili i naučili nešto novo.

Ovim događajem još jednom je potvrđeno da inovativne metode učenja mogu biti zabavne, motivirajuće i korisne za mlade, a organizatori su najavili nastavak sličnih aktivnosti kako bi što veći broj učenika imao priliku otključati svoja znanja i vještine.