Na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Zenici održan je BreakOut izazov pod nazivom „80-te i putovanje kroz vrijeme“, u okviru projekta „Matematičko-istraživačke radionice 2025“. Ova edukativna i interaktivna aktivnost omogućila je učenicima srednjih škola da kroz timski rad, logičke zadatke i istraživanje tehnologije prošlih decenija nauče nešto novo, a pritom se zabave.

Radionicu su pratili prof. Vehid Kurtić te studentice studijskog programa Matematika i informatika, Ajla Jašarević i Medina Oruč, koji su pomagali učenicima u rješavanju zadataka i davali dodatne informacije o tehnologiji i kulturi 1980-ih. Studentice su naglasile koliko je važno da učenici kroz praktičan rad shvate kako matematika i logika funkcionišu u stvarnom životu, ali i u kontekstu istorije i tehnologije.

U izazovu su učestvovali učenici iz:
Mješovite srednje industrijske škole Zenica
Opće gimnazije Katoličkog školskog centra „Sv. Pavao“ Zenica,
u pratnji svojih profesorica Sejde Hadžić Frljak i Sandre Gajić.

Tokom radionice, učesnici su rješavali različite zadatke u stilu escape room igre – pronalazili tragove, otkrivali skrivene šifre, povezivali historijske činjenice sa matematičkim i logičkim problemima, te istraživali tehnologiju 80-ih, uključujući stare računarče, kasete, diskete i druge uređaje karakteristične za to vrijeme.

Jedan od učenika je izjavio:
Bilo je jako zabavno i zanimljivo! Osjećali smo se kao da smo zaista putovali kroz vrijeme i učili nešto novo o tehnologiji 80-ih. Zadaci su nas natjerali da razmišljamo zajedno i koristimo logiku.

Profesorica Sejda Hadžić Frljak dodala je:
Ovakve radionice pokazuju kako se učenje može spojiti sa igrom i kreativnošću. Učenici razvijaju timski duh, logičko razmišljanje i radoznalost, što je ključno za njihov dalji razvoj.

Aktivnost je realizovana u organizaciji Udruženja matematičara Zeničko-dobojskog kantona,Na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Zenici održan je BreakOut izazov pod nazivom „80-te i putovanje kroz vrijeme“, u okviru projekta „Matematičko-istraživačke radionice 2025“. Ova edukativna i interaktivna aktivnost omogućila je učenicima srednjih škola da kroz timski rad, logičke zadatke i istraživanje tehnologije prošlih decenija nauče nešto novo, a pritom se zabave.

Radionicu su pratili prof. Vehid Kurtić te studentice studijskog programa Matematika i informatika, Ajla Jašarević i Medina Oruč, koji su pomagali učenicima u rješavanju zadataka i davali dodatne informacije o tehnologiji i kulturi 1980-ih. Studentice su naglasile koliko je važno da učenici kroz praktičan rad shvate kako matematika i logika funkcionišu u stvarnom životu, ali i u kontekstu istorije i tehnologije.

U izazovu su učestvovali učenici iz:
🏫 Mješovite srednje industrijske škole Zenica
🏫 Opće gimnazije Katoličkog školskog centra „Sv. Pavao“ Zenica,
u pratnji svojih profesorica Sejde Hadžić Frljak i Sandre Gajić.

Tokom radionice, učesnici su rješavali različite zadatke u stilu escape room igre – pronalazili tragove, otkrivali skrivene šifre, povezivali historijske činjenice sa matematičkim i logičkim problemima, te istraživali tehnologiju 80-ih, uključujući stare računarče, kasete, diskete i druge uređaje karakteristične za to vrijeme.

Jedan od učenika je izjavio:
Bilo je jako zabavno i zanimljivo! Osjećali smo se kao da smo zaista putovali kroz vrijeme i učili nešto novo o tehnologiji 80-ih. Zadaci su nas natjerali da razmišljamo zajedno i koristimo logiku.

Profesorica Sejda Hadžić Frljak dodala je:
Ovakve radionice pokazuju kako se učenje može spojiti sa igrom i kreativnošću. Učenici razvijaju timski duh, logičko razmišljanje i radoznalost, što je ključno za njihov dalji razvoj.

Organizatori su se zahvalili svim učenicima i profesoricama na sjajnoj energiji, angažmanu i kreativnosti, uz poruku da ovakve aktivnosti ne samo da razvijaju znanje i logiku, već i timsku saradnju, radoznalost i ljubav prema učenju.

Radionica je još jednom pokazala da kroz igru i istraživanje, edukacija može biti zabavna, interaktivna i inspirativna, a učenici motivisani da kroz logiku, matematiku i tehnologiju otkrivaju nove horizonte.

Organizatori su se zahvalili svim učenicima i profesoricama na sjajnoj energiji, angažmanu i kreativnosti, uz poruku da ovakve aktivnosti ne samo da razvijaju znanje i logiku, već i timsku saradnju, radoznalost i ljubav prema učenju.

Radionica je još jednom pokazala da kroz igru i istraživanje, edukacija može biti zabavna, interaktivna i inspirativna, a učenici motivisani da kroz logiku, matematiku i tehnologiju otkrivaju nove horizonte.

Aktivnost je realizovana u organizaciji Udruženja matematičara Zeničko-dobojskog kantona, u partnerstvu sa Lokalnom fondacijom Zenica.