Na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Zenici održana je GeoGebra radionica, koja je okupila studente, nastavnike i mlade entuzijaste željne novih znanja o savremenim metodama učenja i poučavanja matematike.

Radionicu je vodila v. prof. dr. Naida Bikić, a u njenoj realizaciji učestvovale su i studentice Amna Gačić i Ajna Muflizović, koje su pokazale kako se ovaj alat može koristiti za praktičnu i interaktivnu nastavu.

GeoGebra je moćan alat koji otvara vrata inovativnom načinu podučavanja matematike. Na današnjoj radionici željeli smo pokazati kako se kroz vizualizaciju i praktične primjere može približiti učenicima i najsloženiji matematički sadržaj“, istakla je prof. dr. Naida Bikić.

Tokom radionice, učesnici su samostalno istraživali različite funkcionalnosti programa, kreirali zadatke i analizirali načine primjene u učionici. Poseban naglasak stavljen je na primjenu u nižim razredima osnovne škole, gdje digitalni alati poput GeoGebre mogu značajno doprinijeti razvijanju logičkog mišljenja i matematičke pismenosti kod djece.

Studentica Amna Gačić naglasila je važnost praktičnog dijela:
Kroz GeoGebru učenici uče matematiku na zabavan i vizualan način. Nama kao budućim učiteljima i nastavnicima ovaj alat daje dodatnu sigurnost i kreativnost u radu.

Sličnog mišljenja je bila i Ajna Muflizović:
Radionice poput ove pokazuju da matematika nije samo broj i formula, već prostor za kreativnost i igru. Učenici tako lakše razvijaju interes i motivaciju.

Radionica je realizovana u okviru projekta „Matematičke radionice“, kojeg implementira Udruženje matematičara Zeničko-dobojskog kantona u partnerstvu sa Lokalnom fondacijom Zenica, a uz finansijsku podršku Trag fondacije. Partner projekta je Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici.

Ovaj događaj još jednom je pokazao da povezivanje modernih tehnologija i obrazovnih metoda može stvoriti inspirativno i dinamično okruženje, kako za učenike, tako i za buduće učitelje.

Organizatori su se zahvalili svim učesnicima na aktivnom učešću i najavili da će projekt „Matematičke radionice“ i dalje donositi nove edukativne sadržaje, sa ciljem promocije znanja, inovacija i saradnje u zajednici.

Radionica je realizovana u okviru projekta „Matematičke radionice“, kojeg implementira Udruženje matematičara Zeničko-dobojskog kantona uz finansijsku podršku Lokalne fondacije Zenica a u paartnerstvu sa Filozofskim fakultetom Univerziteta u Zenici.